2009. január 24., szombat

Végre elkezdtem

Végre én is elkezdtem ;) "Tetemes" mennyiséget hímeztem, majdnem 5 szálat :-DDDDD De legalább végre elkezdtem. Bevallom, hogy ahogy egyre késett a csomag, tök frusztált voltam vele, hogy mi van, ha még ezer évet kell várni, és addigra sem jön meg a csomag, mire már gyöngyözni kéne, ezért halogattam a kezdését. Mondjuk nem tudom minek, mikor valszeg úgyis csak a legvégén gyöngyözöm ki. Vagy nem is tudom. Csak az a bajom, hogy én nem tudok kézben hímezni, viszont nem tudom van-e elég lelkierőm kivárni a végét :)

4 megjegyzés:

Kriszti írta...

Nekem is kb. 5 szál van kész az elsőből.
Én értem, mire gondolsz. Tudtam, hogy más elrendezésben akarom majd a csajokat, de amig nem volt a kezemben az anyagom, és a többi hozzávaló addig ahhoz sem volt kedvem hogy kisakkozam hogy legyen.
A kerethez milyen fonalat használsz? Nagyon tetszik ....

Dora írta...

Ez a fonal egy selyem fonal, Caron Waterlilies fonal, Harvest nevű.
Nagyon szép szerintem, remélem, hogy passzolni fog végül mindegyik nőcihez.

Kriszti írta...

Szerintem is nagyon szép, biztos jól választottál. Már Dóránál is néztem, hogy "csalt" a keret színével. :)
Én is boltívesre akarom hímezni, de lehet várok és majd utólag választok fonalat. Nekem nincsenek ilyen rejtett tartalékaim mint Neked.

Delfike írta...

Nagyon szép színe van a fonalnak!Kíváncsian várom,hogy alakul majd a nőcikkel. ;)