2009. január 6., kedd

Első banya készen



Hát a végére nagyon szidtam Őnagyságát, többször bontottam... a hajával meggyűlt a bajom, de végre kész! :D:D:D Érdemes volt szenvedni, tetszik.
Tudjátok, mit figyeltem meg? Hogy teljesen más lett, mint Dórié... Az övé mosolygós, jókedvű, az enyém bánatosabb arcú. Valahogy a kontúr nem pont olyan :DD:D:D:D:D Megnéztem Annáét is, az Övé is kicsit bánatosabb :D:D:D:D:D (Judit képe túl kicsi, annyira nem látom a részleteket) Én a szemén kicsit alakítottam, csak nagyon picurkát, mert nem voltam kiegyezve a kontúrozás után, így vissza bontottam. Így sem az igazi, de már jobban tetszik, mint az eredeti minta alapján :D:D:D:D (hiába, nem is én lennék, ha mindent ugyanúgy csinálnék :D:D:D)
A következő szépségre meg lelkileg már tudom, hogy kell készülnöm, hogy ne essen rosszul, ha tovább tart, mint elképzeltem (bevallom hősiesen, hogy most azt hittem, hogy 3 nap alatt kész leszek, mint egy RR-el), szóval a másfél-két hetet rá kell szánni :D:D:D:D

6 megjegyzés:

Carol Anna írta...

Nagyon szép lett Heni a nőcid!
Szerintem nem bánatos...merengő! :-DDD

Névtelen írta...

Nagyon szép! Tetszik a szeme is!:)

Kriszti írta...

Nagyon tetszik! Talán nemsokára közelről is megnézhetem...
Milyen jó megfigyelő vagy. Hihetetlen, mennyit jelent egy kontúröltés.

Dóra írta...

Most én is visszanéztem és az enyim tényleg mosolyog vagy valami hasonló. De a te "merengőd" is nagyon szép lett. Annyira jó látni, hogy más-más anyagon máshogy mutat, nekem első blikkre az tűnt fel, hogy jé, a tiédnek nem olyan hosszú a nyaka.

Heni írta...

:D:D:D:D:D:D:D És valóban :D:D:D:D:D

Bakker, egy szemet toltam el, és hogy kiszúrtad :D:D:D:D:D

Delfike írta...

Fantasztikusan haladtok és azok a sas szemek!Tényleg csak 1-1 öltésen múlik minden. ;)