2009. január 5., hétfő

:(

Alapban én baromi türelmes vagyok, most is, csak azt hiszem, ma jött el az a pillanat, amikor szimplán lemondtam a csomagunkról... Elment a postás, és bár óriási öröm ért, mert volt nálam meglepi csomaggal, nem a gyöngyök jöttek meg... 2 oka van, hogy elkeseredtem nagyon: az egyik, hogy tudom, hogy a mi csomagunk lett először feladva, és az utánunk megrendelt, és feladott pakkok is megérkeztek. A másik ok, hogy olvastam Anna blogján a hülye címzésekkel kapcsolatos véleményeteket, és hát az én nevem, címem sem éppen egyszerűen leírható (bár fel nem foghatom, hogy másolni miért olyan nehéz még ha külföldiül is van....).
Én feladtam lányok, azt hiszem, már nem bizakodom..... Kicsit sarkítva majdnem fél éve lett megrendelve először :(:(:(:(
Ja, és ez most csak úgy kijött, Dóri, nem miattad írtam, Te tényleg a végletekig mindent megtettél, amit lehetett, és köszönöm már sokadszorra is a sok szervezést, és utána járást!!

12 megjegyzés:

Kriszti írta...

Nem tudom mit mondjak, annyira vártam ma a jó hírt a csomagunkról. :(
Nekem az jutott eszembe, akármilyen bonyolult is a neved és a címed, az irányítószám miatt el kellene jutni újvárosba a csomagnak. Egy telefont megér a postára, hogy nincs-e ott egy gazdátlan csomag. Egyáltalán volt-e ott?
Bocsánat, nem idegesíteni akarlak, csak probálok kapaszkodni egy "cérnaszálba".
Én még egy kicsit reménykedem...

Dora írta...

Jaj, ne már Heni, úgy izgultam, biztosra vettem, hogy ma megjön :(
Majd irok a csajnak, hogy megint mi legyen.
Egyébként beszarás, hogy képtelen leirni normálisan a címzést. Már csak azért is, mert nem irottkezesen kapta meg a címet, hanem karakteresen. Nem igaz, hogy nem lehet legalább ékezet nélkül odairni. Azért mert van egy vessző az a betűn mondjuk, akkor miért nem ismeri fel, hogy az egy a betű?!!?!?!
Egyébként én azért bizom benne, hogy még megjön. A városotokat az nem tudtan nagyon elszúrni. A név meg szerintem a legkevesebbet számít.Az utcacímedet meg nem tudta elrontani :-D

Dora írta...

Na, én is ezt gondolom mint Kriszti, hogy az irányitószám az megmondja a várost, az utcádban meg nincs ékezet! Szerintem meg kell jönnie.

Hencsi - bneheni írta...

Ékezet nincs az utca címében, de ha ugyanúgy kihagy magánhangzókat, mint ahogy Annánál, akkor már gáz... így is épp elég mássalhangzó van benne.

Amúgy Kriszti: nem idegesítesz, abszolút nem vagyok ideges, csak mint írtam, csalódott, és szomorú emiatt, de nem idegeskedem. Holnap beballagok a postára, és utána érdeklődöm. Dóri: honnan is jött volna nekünk ez a csomag? Milyen várost mondjak?

Dora írta...

1-2-3 Stitch
14852 S Heritagecrest Way Unit C
Bluffdale, UT 84065 USA

Heni írta...

Köszi, holnap akkor megérdeklődöm (de csak délután, mert délelőtt alszom éjjeles műszak után).

Névtelen írta...

Nagyon sajnálom, hogy nem kaptad meg a csomagod! :(
Azért hátha...

Ankaaa írta...

Nem tudom mit mondjak erre. Lehet ez égi jel, hogy nem kell nekem ez a négy csaj?

Judit írta...

nem lehet, h felhalmozodott a sok csomag es egyebek a postanal es igy kesve kapod? remelem, azert meglesz! az ekezet nem szamit - de lehet, h a postan dolgozonak kell az az ekezet,!

CathlenKata írta...

Nagyon sajnálom Heni!
Elhiszem, hogy el vagy keseredve, de adj még egy esélyt hátha holnap megérkezik a csomag.
Nekem december 23.-án adtak fel egy kis csomagot elsőbbségivel és ma érkezett meg! Pedig nem külföldről jött, csak épp elaludt a postásunk. :-(
Szóval fel a fejjel talán meglesz az!

Heni írta...

Csak szólok, hogy nem jutottam el ma a postára, holnap majd reggel ovi után sietek, amúgy is van pár levél, amit fel kell adnom...

Kriszti írta...

Köszi!
Már kezdek én is csüggedni, pedig eddig reménykedtem.