2009. január 5., hétfő

Én is csatlakoztam

Sziasztok!

Jó sokat gondolkoztam, de aztán úgy döntöttem, hogy nem hagyhatom ki ezeknek a nőciknek a hímzését. Igaz én válogattam egy kicsit és csak négyet fogok közülük vászonra vinni, de már várom a kezdést, ami nem egészen mostanában lesz... így viszont lesz időm befejezni néhány dolgot, amit még tavaly megkezdtem. :-) A negyedik hölgynél már kezdhetem is a hímzést.

Ők négyen az én választottaim:



Az anyagom nagy valószínűséggel Hubert vászon lesz, de még vacilálok egy márványos Belfaston is (ezt viszont még be kellene szereznem), sosem hímeztem ugyanis még ilyen anyagra, a Hubertre viszont tudom, hogy jó dolgozni.

8 megjegyzés:

Heni írta...

Én a belfastra is szeretek hímezni nagyon :D:D:D Egyedül feketében útálom, de színesben tök jó rá bökögetni :D:D:D
Szia itt!! :D:D:D

Névtelen írta...

De jó látni, hogy te is csábulsz :) Én még tartom magam, bár nem tudom meddig, ennyi szépséget látva...

Névtelen írta...

Anita, örülök, hogy te is elcsábultál. Ugye nem lehet ellenállni ezeknek a szépségeknek?:)
Ez a négy is nagyon szépen fog mutatni!

Anita írta...

Hát igen, először úgy gondoltam, hogy kihagyhatatlan, nem lehet ezek nélkül a nők nélkül élni. Aztán úgy gondoltam, mégsem, mert mit kezdenék velük, ha nem tudom, hová kirakni őket. Aztán mégis engedtem a kísértésnek, csökkentettem a hölgyek számát és már tudom, hol lesz a helyük, bártan vágok bele. Örülök én is, hogy veletek együtt hímzehetek. :-)

Klaudia, kíváncsi vagyok, meddig bírod! :DDD

Ankaaa írta...

Örülök,hogy jöttél Anita! Négyet csinálok én is a csapatból :-)

Judit írta...

ugye milyen klasszak a csajszi, ugy tudnak kacsingatni ;)

Kriszti írta...

Szia Anita!

Minden elismerésem, hogy eddig ellenálltál a csábításnak!
Örülök, hogy itt vagy. :)

Anita írta...

Köszi Lányok! Én is örülök, hogy itt lehetek veletek. Nem gondoltam volna, hogy tényleg nem bírok majd ellenállni a nőcik csábításának. :-)