2009. január 3., szombat

Lassan, de biztosan....


.... haladok azért :D:D 6 estés hímzés van benne (plusz a körbe szegés, és bejelölések), bár a tegnapi este nagyon húzós volt, mert hajnali fél 2-ig "nyomtam", és szívem szerint tovább is bökögettem volna, csak a szemem nem akart már tovább engedelmeskedni, állandóan lecsukódott :D:D:D:D Szóval sztem még 4-5 este, és meg lesz ez a banya. Utána sztem én csak februárban kezdem a másodikat, mert van RR-em is, meg még egy határidős bérgobim (az utolsó), de nem is baj, ha mást is hímzek kicsit ezen kívül. Meg úgyis én csak 8 nőt hímzek majd, tehát nem leszek elmaradva Tőletek :D:D:D


Várom ezerrel a postást, hétfőn remélem, csenget majd...

4 megjegyzés:

Judit írta...

Heni, nagyon gyorsan haladsz :)
szombaton kesz lettem az elso nocivel

Dóra írta...

Heni! Nagyon belehúztál. Méghogy le vagy maradva:)

Kriszti írta...

Nagyon jól haladsz. Mire ideér a csomag, el is készül.
Én is várom holnap a postásodról a híreket. :)

Heni írta...

Jóóól? Érdekes, én tökre nem így érzem :D:D:D:D Azért persze köszike :D:D:D

Judit: és mikor mutatod?? :D:D:D:D