2009. január 12., hétfő

Megkaptuk a csomagunkat, de.....

Már megint jöttem rossz hírekkel is... gyorsan írok, mert csak este a gyerekek fektetése után lesz időm szanálni... szóval megkaptuk, de sérülten, kiszakadva, és felbontás után. Tiszta ideg vagyok miatta, kértem egy elismervényt a postán, hogy sérülten vettem át, mert nagy értékű a csomag, és igazolják le nekem, nem tették... vitáztam, balhéztam, semmi... Még egy kézzel írott lapon postai pecséttel ellátva sem voltak hajlandóak elismerni, hogy láthatóan felbontották, és a sarkán ki van szakadva még a buborékos boríték is, totálisan... Szóval kínomban írtam egy felháborodott A4-es oldalnyi üzenetet a panasz könyvben, hogy nyoma maradjon, meg felbontás előtt körbe fotózom minden oldalról, aztán úgy bontom ki, hogy az általuk felbontott rész sértetlen maradjon, és elteszem a borítást is, amíg a panaszkönyvre válasz nem érkezik.
Sajnos még nem tudom, hogy megvan-e mind, vagy nem, de most nincs sok időm válogatni, és számolgatni, csak késő este lesz, ha a gyerekek lefeküdtek. Jelentkezem még...

Ja, és nem mertem ott hagyni, így is vártunk rá épp eleget. Egy Qsnap kilóg a kibontott sarkán, tehát az benne van tutira... Amúgy elég nehéz, remélem ez alapján, hogy tényleg nem hiányzik semmi...

17 megjegyzés:

Kriszti írta...

:((
Valahol, valaki nagyon nem akarja, hogy összejöjjön nekünk ez a csomag.
Nem semmi a posta hozzáállása. Amilyen "jól" indul az évünk, ha hiányzik valami, az tuti az én cuccaim közül lesz.
Várom a leltárt...

Dora írta...

Én nagyon drukkolok hogy minden meglegyen!
Ez már túlzás, hogy megvámolják, összebarmolják. Komolyan, eddig semmi bajom nem volt a postával, néha soká ér ide, de max ennyi. Nem igaz, hogy tönkre kell tenni másnak a várva várt dolgait, vagy amiért fizetett is ráadásul.

Heni, rögtön irj ha kész a leltár, hogy ne kelljen idegeskednem!

Heni írta...

MEGVAN MINDEN HIÁNYTALANUL!!!!!! :D:D:D:D:D:D Se több, se kevesebb, pont annyi... pénteken össze ülünk hármasban, és közösen szétosztjuk :D:D:D:D

Dora írta...

Jaj, a kő, leseett. De jó! :)))))

Timici írta...

jajj, a gyomrom összerándult míg olvastam, de örülök, hogy jó a vége:o)

Dóra írta...

Már tök kiakadtam, mikor olvastam az írásod. Kivételesen a megjegyzésekkel kellett volna kezdenem. Tényleg igaz: Minden jó, ha a vége jó!!!

Ankaaa írta...

Lányok várlak benneteket pénteken :-))

Kriszti írta...

Köszi Anikó!
Egy kispasit is viszünk. :))

El sem hiszem, pénteken a kezemben lesz végre az anyagom, és elkezdhetem én is az első csajt. Annyira örültem, mikor Heni hívott, hogy nem is kérdeztem, szerinte jó lesz-e a csomagban lévő anyag ehhez a képhez...

Heni írta...

Azért egy-két dolog még hozzá tartozik az igazsághoz: az értesítő alapján 9-én reggel itt volt a csomag a postán, és szerintük már aznap délelőtt értesítettek engem (ami ugye hazugság), így már alapban dühöngve mentem a csomagért.
A másik: a befizetett több, mint 16e ft-ról egy megveszekedett nyamvadt cetlit sem adtak, amikor szóvá tettem ezt is, azt mondták, nem tudnak mit csinálni... Mondtam, hogy oké, akkor kérek számlát. Ekkor kínjukban inkább lefaxolták maguknak a vámhivatal cifet-cafat papírkáját, hogy az eredeti cafatot a kezembe nyomhassák... számlát persze nem kaptam:(:(
És ezekre jött a sérült csomagos mizéria. Amikor felháborodottan kértem a panasz könyvet, egy idős bácsi állt mellettem, és megszólalt:
- Ne haragudjon hölgyem, hogy bele szólok, de én nemrég Japánból kaptam egy értékes küldeményt, aminél pont így jártam, és minden értékesebb dolog ki volt belőle lopva. Próbáltam kártérítést kérni, de semmi nem lett belőle, minden eltűnt nyomtalanul, és kártérítés, vagy bocsánat kérés nélkül.

Na szóval gondolhatjátok, milyen érzésekkel baktattam haza a pakkal... ezek után tökre örülök, hogy itt van, és azt hiszem, jó darabig nem szeretnék bele folyni külföldi rendelésekbe.

És ezek után azt is gondolhatjátok, hogy mekkora öröm volt a vége felé a számolás, amikor már sejtettem, hogy megkaptunk mindent :D:D:D:D Addig csomóban volt a gyomrom rendesen, de baromira örültem, hogy végül tényleg jó lett a vége...
(azért ez ügyben lesznek még harcaim a postával, mert nem hagyom ennyiben ezt az eljárási módot)

Heni írta...

Kriszti, szerintem szép lesz hozzá, és imádni fogsz rá hímezni :D:D:D:D Én már megsimiztem :D:D
Majd ma lefotózok mindent, és mutatom a blogomon :D:D

Névtelen írta...

Huhh, hát nem semmi kalandod volt ezzel a csomaggal. :(( Sajnálom!
Azért tényleg szerencse, hogy minden megvolt benne!

Anita írta...

Örülök, hogy minden rendben volt a csomaggal, azért izgultam ám én is. Most aztán hajrá a hímzésekkel! Hamarosan én is belekezdek a számolásba, de még várom az anyagomat hozzá. Legalább a helyük meglegyen, ha még van egy kis időm a kezdésig.
Jó szórakozást nektek péntekre! :-)

Kriszti, a kispasi a fiad lesz? Mennyi idős már? Úgy rohan az idő, hogy hamarosan szaladgálni fog. :-)

Kriszti írta...

Igen, a kisfiam. :) Nem tudom Anikó férje mit szólna, ha beállítanánk egy komolyabb pasival. :))
Bálint 19-én lesz 3 hónapos. A párom Dorkát bevállalta, de Bálinttal nem tud mit kezdeni, mert ha éhes, csak anya jó neki.

Heni írta...

Anikó férje tök jól elcsevegne egy komolyabb pasival is :D:D:D:D Ritkán látni férfiban ennyire barátságos, közvetlen, és vendégszerető embert :):)

Ankaaa írta...

Köszönöm Heni a dicsérő szavakat, nagyon jól esett. Ha hazajön felolvasom neki :-))
Kriszti ezer éve nem babáztam. Jöhet a kispasi :-))))

Heni írta...

Fel ne olvasd!!!!! :D:D:D:D Léééééégysziiiiiiii :D:D:D:D

Ankaaa írta...

:DDD