2009. január 15., csütörtök

Roses of Damask - majdnem készen


Az én első Mira csajszim kész is, meg nem is... Készen lehetne, ha nem hiányozna egy fonalam (733), amit megrendeltem most az Évából, de egyelőre nem működik náluk az átutalás, úgyhogy ki tudja mikor kapom meg. :(
Kisebbfajta kő esett le a szívemről, hogy megvagyok végre vele. :) Ok, még van egy kis munka vele, de az már tényleg gyorsan fog menni. :D A szem körüli kontúr nálam is változott kicsit, nem látszott jól a mintán, mert be volt satírozva, de nekem így is tetszik.
Nemsokára nekikezdek a második nőcinek is. :D

7 megjegyzés:

Judit írta...

szep lett, en 2x nyomtattam ki, a kontur miatt ;)
ha esetleg nem lesz meg a fonal, irj es kuldok innen. :)

Dóra írta...

Tök jó lett! Szépen megcsináltad, jöhet a következő!!!

Heni írta...

Széééép a szeme, arca csupa derűűű :D:D:D:D

Legközelebb nekem is szólhatsz, bár 200 ft egy motring itt nálunk a dmc-ből, de én elsőbbségivel fel tudom adni legalább :):)

Névtelen írta...

Lányok, köszönöm, kedvesek vagytok! Dóra (xdora8) korábban már felajánlotta, hogy küld nekem fonalat, de úgy is volt rendelésem az Évából, hát hozzácsaptam ezt is.

Anita írta...

Szép lett! :-))) Jöhet a kevetkező.

Kriszti írta...

Nagyon szép már most is.

Carol Anna írta...

Nagyon szép!