2008. december 1., hétfő

Szervezek (1.)

Lányok,

már másfél órája csak egyeztetem a dolgokat a régi dolgokkal, meg az újakkal. Egyenlőre Heni, Anikó és Kriszti csomagját raktam össze. Ez eddig 348.45 dollár, erre fog jönni a postaköltség, 17-21 dollár kb. Szerintem ez is súrolja a vámköteles kategóriát. Ugyan 300 euró a határ, de ez is a közelében lesz. Jó lesz igy?

Heni, ha feladtam majd a rendelést, amit nem most csinálok, mert már ébren vannak a gyerekek, akkor majd neked fogom átküldeni az igazolásokat a rendelésről, hogy majd ha megérkezik a csomag, akkor tudd egyeztetni, hogy mi van benne, meg mi hiányzik esetleg.

Dóra

9 megjegyzés:

Heni írta...

Rendben :):) És köszike!

ui: felőlem akár meg is vámolhatják, tojok rá, fizetek, aztán kész. Csak legyenek itt a szépségességek már :):):) (Nekem lesz a legjobb dolgom, egyben fogok látni csuda sok csuda klassz csili-vili gyöngyöcskét:):):) ) Szerintem imádni fogom a válogatást :):):)

Dora írta...

Okés. Majd kérünk egy fotót a kupacról, mikor megérkezik ;)!

Kriszti írta...

Részemről rendben!

Ha megvámolják a csomagot, az lehet hogy az én részem miatt lesz...
Heni szidhatsz majd, ha találkozunk. Ha nem megy egyedül a válogatás, szívesen besegítek (csak már ott tartanánk). :)

Ankaaa írta...

Heni ez nem ér! Tessék elhozni Fehérvárra, aztán itt hárman gyönyörködünk benne :-))

Dóra köszönjük ezt a nagy munkát!

Heni írta...

Jól van-jól van, akkor hárman osztozkodunk, hogy jusson az élvezetekből Nektek is :):):)
De kibontani, és leegyeztetni nekem kell majd gyorsan, hogy ha gixer van, tudjak Dórinak szólni minél hamarabb... Lehet akkor gondolkodni, hogy kinél legyen az osztozkodós tali :D:D:D Részemről szívesen látlak benneteket, csak Kriszti, nem tudom, mennyire vagy mobil a picivel... Majd mélezek délután :):):) (ez egyben azt is jelenti, hogy most tényleg arra számítok, hogy 2 héten belül itt a pakk:):):) )

Kriszti írta...

Osztozkodhatunk akár nálunk is. Én majdnem mindig itthon vagyok és szívesen látlak benneteket.

Mobilitással nincs gond csak a páromhoz kell alkalmazkodni. 21-étől szabadságon lesz, és kell még karácsonyra vásárolnunk, mindegy hogy Fehérvárra vagy Újvárosba megyünk. Max osztozunk a párommal a gyerekeken. :)

Ankaaa írta...

Gyertek hozzánk, légysziiiiiiii!!!

Kriszti írta...

Dóri!

Lehet már tudni, mennyi pénzt kell pluszba utalnom?

Heni!

Tegnap nem kaptam e-mailt, vagy nem is írtál?

Legyünk optimisták, még karácsony előtt ideér a csomag, és akkor egyeztetünk, kinek, hol jobb a találka az ünnepek előtti rohanásban. A karácsonyfa alatt megcsodáljuk a kincseinket, a két ünnep között meg gyorsan neki is állunk felhasználni őket. :)

Heni írta...

Nem küldtem, mert amikor ígértem, akkor én arról elfeledkeztem, hogy éjjelre kell mennem dolgozni, így mentem melóba... most meg mindjárt a gyerekekért megyek, de estére tényleg küldök, és van egy elvetemült ötletem :D:D:D:D:D Majd leírom :):):):)