2008. december 28., vasárnap

Pénzügyek

Sziasztok Csajok!

Ma mindenkinek kiment egy email a pénzügyi helyzet állásáról. Kivéve Katának, mert neki elküldtem valamikor 24-e környékén.

Ide kiírom, hogy hogy számolgattam a dolgokat. A régi rendeléseket, azt mindenkinek olyan árom számoltam, ahogy anno levonták, hiszen azt egyszer kifizettem az 123stitchnek, 1x meg visszautalták, majd újra levonták. Szóval egálba voltunk igy kb. Nem akartam nyerészkedni rajtatok, hogy az új árfolyamon adom el nektek a cuccot ;) Na jó, "valamit" nyertem ratja, mert a postaköltség ugyebár az drágábbért váltódott vissza. Szóval lehet, hogy 500 ft-t nyertem rajta :-D De lehet, hogy sokat mondtam most, mert nem számoltam ki.

Aki adott le új rendelést, annak a dollárját már azon az árfolyamon váltottam, ahogy most számolták. Mindenkinek ott van a táblázatában amit elküldtem a régi cucc, ott van, hogy 173 forint volt, ott van az új cucc, és odairtam, hogy mennyi volt. Ugyebár ez csomagonként változott, szóval nem egyforma mindenkié, bár mindenki csak a sajátját kapta meg. Nem voltak óriási eltérések egyébként a váltásban, szóval senki sem járt rosszabbul.

A postaköltséget is mostani áron számoltam. Mert ugye az most más volt, mint anno, hiszen 4 csomag lett.
Anna csomagja, meg ami Henihez ment, az ezzel túl is van tárgyalva, hiszen ha megvámolják akkor azt már úgyis ti intézitek.
Aki nálam van, Dóra, Dóri, Anita, ZDóra, Zsuzsi, Timi, Kata. Jaj, jut eszembe Timi a te postádat elszúrtam, majd mindjárt küldök egy javitott számot. Mert neked csak az egyik csomagomban van cuccod... na szóval nem is ezt akartam, hanem, hogy Ti még ne utaljatok, mert ugye ha vámolnak, akkor még azon osztoznunk kell.
Kérdés. Dórával tuti találkozunk, nem kell postáznom.
Anitával szerintem szintén megoldjuk.
ZDóra, neked postázzam majd a cuccot? Vagy esetleg Dórának adjam?
Zsuzsival, Timivel találkozunk.
Kata neked meg postázok.

Van kérdés, nincs kérdés?

13 megjegyzés:

Dora írta...

Ja, csajok azt még akartam mondani, hogy nyugodtan reklamáljatok bármiről.
Utána is lehet ha megjött a csomag, és átnézem ha tévedés volt!

Remélem mostmár hamarosan gyöngyözhetünk :-D

Névtelen írta...

Köszi a sok utánajárást!!!

Majd beszélek Dórával, ha nincs ellene kifogása, akkor neki add a cuccost.

CathlenKata írta...

Köszi Dóri !
Irtam mailt .

Heni írta...

Köszönöm Dóri! Figyu, egy hülye kérdésem van: ha vámolnak, kinek, és hová, és hogyan kellene fizetnem/fizetnünk? Akkor kapok valami értesítést? Még soha nem jött így a nevemre cumó, ezért kérdezem...

Dora írta...

Hát én sem tudom, csak sejtem. Elvileg kapsz egy értesítést a vámtól, és be kell érte menni valahova. Hogy hova, azt nem tudom. De feltételezem, hogy feltűntetik, mint ahogy akkor is, ha nincs otthon valaki és nem tudnak kikézbesíteni egy tértis csomagot.
Lehet, hogy Ninát meg lehetne kérdezni, mert neki volt már megvámolt csomagja, hátha tudna valami hasznosat mondani.
Egyébként én bizom benne, hogy nem fogják megvámolni. Hátha pont most átcsusszan, hogy sztrájk is volt, meg karácsonyi örület.

Dora írta...

Ja, és szivesen csajok! A közös gyöngyözésért szivesen csináltam ;)
De lehet, hogy többet az életbe nem rendelek. Megőrít ez a várakozás mostmár, hogy augusztus közepe óta sóvárgunk a gyöngyeink után.

CathlenKata írta...

Lehet butaságot írok , de nekem úgy rémlik itt volt az Orczy téren Ninának valami rendeléses csomagja .

Kriszti írta...

Köszönjük Dóri a sok-sok munkát.

Reméljük mostmár hamarosan ideérnek a csomagok, és nem akadnak el a vámon.

Heni: Optimistán állok a kérdéshez, kedden megyünk újvárosba. Ha kell segítség a csomag átnézéséhez, szóljál. :))

Timici írta...

Dórikám, köszi átjött minden:o) nekem elsőre minden rendben lévőnek tűnik:D és tényleg nagyon köszi, hogy leszervezted, nem semmi munka volt vele, főleg hogy duplán kellett és még új rendeléseket is adtunk le, mi kis mohók:D Most már csak legyen végre itt. Azok a repteresek is befejezhetnék végre a sztrájkot, mert sok cucc miattuk rostokol:(

Ankaaa írta...

Dóra nagyon köszönöm azt a rengeteg munkát amit végeztél!
Már nagyon várom,kezemben legyenek a gyöngyöcskék, és egyebek :-))

A postaköltséget levonta a csaj aki küldi a csomagot, ha jól értelmeztem, plusz költségünk már csak a vám lehet, ha megvámolják, ugye?

Hencsi - bneheni írta...

Kriszti: hajnaltól estig dolgozom kedden, úgyhogy még csak át sem tudom venni, ha megérkezik (viszont ma itthon vagyok, úgyhogy ma érkezhetne igazán:D:D:D:D:D )

Hencsi - bneheni írta...

Jaaa, amúgy a lanarte nem tudom, miféle úton-módon érkezik, de a lan készletem megjött a sztrájk ellenére 23-án az Évába. Feltételezem, hogy azt is légi postával továbbították, tehát én bizakodó vagyok.

Dóra írta...

Na akkor ma megyünk hozzátok Mariann. Elhozom Csédóra cuccát is, majd odaadom neki ha jönnek hozzánk;)
Remélem még nem oszotgattál mindent szét, úgy imádom a sok-sok dolgot végigcsodálni!!!