2008. december 11., csütörtök

Jó hír

Képzeljétek csajok most irt a nő, hogy ma visszaért a csomag hozzájuk, amiről azt hittük, hogy elveszett! Az volt a csomagon, hogy "nem igényelt"... komolyan nem értem. Na mindegy, 3 rendelés most elment. A negyedikre már nincs időm, mert itt lógnak a gyerekek, és Anita is beszállt, ki kéne keresnem az ő gyöngyeit is. A 3 rendelés 2 órámba telt ma. Úgyhogy ha valami hiba van benne, akkor sorry ennyi telt tőlem. Mostmár mennem kell, mert lógnak rajtam a gyerekek.

3 megjegyzés:

Dóra írta...

Komolyan ez már vicc, hogy nem igényelt. Azért jóhír, hogy megérkezett a csomag a feladóhoz ismét, így legalább nem kell mindent újra összevadásznia és mivel annyit zargattad, tudja, hogy nem mi baltáztuk el a dolgot, hanem a Magyar Posta.

Heni írta...

Nnnna, akkor mégsem voltam annyira naív, amikor kérdeztem, hogy esetleg vissza kaphatja-e még... Én nagyon örülök, mert tényleg látja legalább, hogy mi nem akartuk átvágni.

Dora írta...

Heni, én nem hittem benne. Én feltételeztem hogy valami genya jómagyar ember lenyulta az egészet. Már felmerült bennem, hogy rákeresek oldalakon, hogy nem-e árul valaki olcsón mill hill gyöngyöt...