2008. szeptember 20., szombat

Sorrendek

Még mindig variálok, de a végleges sorrend már adott, íme:


Amin variálok az az, hogy a jobb szélső banya nem tetszik, lehet, hogy kihagyom, de akkor viszont súlyosan megborulna a jobbra-balra nézők aránya, ami ugye így sem tökéletes, tehát átvariálgattam, hogy ez esetben hogy lehetne úgy elrendezni őket, hogy maradjon a vízszintes elhelyezés.


Eddig jutottam, szóval nálam vagy e közül a két variáció közül lesz az egyik, vagy teljesen felborítok mindent, és meghímzem mind a 9-et, de hármasával külön-külön bekeretezve. A képeken a nőcik távolságát ne nézzétek, már a sok ide-oda tologatás miatt nem volt türelmem arra is figyelni :):):)



4 megjegyzés:

Dora írta...

Heni, én a keresztszemes progiban meg tudom neked bármelyik banyát forgatni. Eredetileg szinte mind egy irányba volt, csak én tekergettem ki őket ;)

Heni írta...

Köszi Dóri, akkor megkérhetlek, hogy a királynőt fordítsd nekem meg? Akkor tök jó, mert maradna a 8 nő, és 2-2 lenne párban.

Köszike:)

Dora írta...

Persze megforgatom a királynőt. Kérdés, hogy az egész mintát generáljam neked újra, vagy csak a királynőcit kéred külön egy pdf-ben?

Heni írta...

Csak a királynőt kérem újra, a többi úgyis marad ugyanúgy. Köszi Dóri