2008. szeptember 18., csütörtök

Gondolkodom

Remélem senkit nem zavar a szájmenésem, de tényleg már vagy egy hónapja azon filózom, hogy milyen anyagra készüljön a SAL. Eleinte a csillámos 32-es Belfaston gondolkodtam, de asszem az már a gyöngyökkel együtt túl sok nekem. Aztán vettem Permin 32 ct ecru hímzővásznat. Tegnap meg beszereztem Permin Dowe Grey 32 ct vásznat. Ez utóbbi kettőt mutatom (fordított sorrendben):

Kicsit számolgattam is. 32-es vásznon egy nőci szélessége kb. 9,5 centi, magassága majd 15,5 centi. Így laza egy méter anyagot enne meg a 9 nőci egymás mellett. A gond csak az, hogy a szürkés anyagom viszont max 70 centi hosszú, úgyhogy arra mindenképp a több soros megoldás lenne jó...
Tehát vagy az ecru anyag egymás mellé kilenc nőcivel, vagy a szürkés két sorban a nőcikkel. Komoly dilemma. Nektek melyik anyag tetszik? Ki milyet választott?

8 megjegyzés:

Heni írta...

Nekem a bal oldali tetszik a nőcikhez, nem tudom, miért.... Én csillámos anyagon gondolkozom egyébként, bár lehet, hogy még változik a döntésem, majd holnap természetes fénynél újra megnézem a kínálatot itthon, mert venni már nem szeretnék, mert így sem férek el a sok anyagtól.

Heni írta...

Nem tudom, hogy jutott eszembe, de most szöget ütött a hülye agyamban a fein floba 1×1 szálon :):):):) Na még alszom rá egyet-kettőt :):)

Carol Anna írta...

Nekem a bal oldali tetszik jobban. :-)
Én is vmi színes anyagon gondolkodom, de még nem döntöttem el, hogy kék, zöld, krém vagy barack legyen, ja az tuti, hogy márványos lesz. Ezek vannak itthon! :-)
Heni! A kis bigyókák (gyöngyök) nem lesznek nagyok, ha olyan aprókára hímezed a nőciket?

Dora írta...

Heni, szeritem több szempontból nem jó az 1x1 szál.
Egyrészt a gyöngyök, ahogy Anna mondja. 32es anyagra vannak tervezve, szerintem max a 28as elfogadható még...
Valamint tele van félixekkel... hova bököd őket?!

Én is csillámosra gondoltam, de még meg sem néztem mekkora a mérete a csajoknak. De ahogy nézem szerintem rá kéne hogy férjen arra a darabkára, amit Dórától ha minden igaz szombaton kézhez kapok.

Heni írta...

Húúú, ez is félx-es minta? Azokat annyira, de annyira nem szeretem.... tényleg akkor nem lesz jó a lukankénti hímzés, bár valóban igazatok van, a gyöngyök eszembe sem jutottak, azok miatt sem jó... akkor lehet, hogy maradok a csillámosnál, vagy a kékes-zöldes anyagomon is gondolkozom még ::):):)

Névtelen írta...

Tudod, hogy én is gondolkodtam ekrüben, de attól tartok, hogy a csajok arca, dekoltázsa "összefolyik" az anyag színével. Persze lehet, hogy nem.

Dora írta...

Szerintem nem folyik össze sem a fehéren, sem az ecrun a nőcik arca, dekoltázsa az anyaggal. Ugyanis mindnél kontúr van az arcon, nyakon, és ha jól néztem szinte minden mirán ez a 356os fonállal van, ami viszonylag sötét szin. Én hímeztem már Mirát fehérrel, teljesen jó lett!

Dora írta...

De asszem én is szürkére tenném. Extrább lesz tőle ;)