2010. november 3., szerda

Elkészültek az ablakok

Dóránál annyira beleszerettem a Pillangó Tündérbe, hogy végre tűt ragadtam és elkezdtem hímezni az ablakokat a hölgyeknek. Végül a 32ct Belfast mellett döntöttem vintage country cream színben, nekem nagyon tetszik ez a leheletfinom mintázat az anyagon és az éppen elütő x-ek a kereteken, azt hiszem, jól választottam hímezhetőség szempontjából is, kellemes ezzel az anyaggal dolgozni. Így pikk-pakk elkészültem a négy kerettel és rá kellett jönnöm, hogy a munka nagy része csak ezután következik majd.
Első áldozat a Béke Királynője lesz, a fonalak nagy részét már összeszedtem hozzá és a gyöngyöket is kigyűjtöttem, nincs sok hátra az indulásig. Addig is, amíg valami részletet mutathatok majd jöjjön két kép a kezdetekről és a végső elképzelésről, mert hogy a Szabadság Királynőt lecseréltem a Pillangó Tündérre, annyira a szívembe lopta magát.

Szóval itt fognak lakni a hölgyek:


És valahogy így fognak mutatni, ha elkészülnek:


1 megjegyzés:

Dóra írta...

Na kész vannak azok a fránya keretek! Mindent bele!