2010. február 5., péntek

Queen of Peace / Dóra

Hát nekiálltam ennek is. Még valamikor decemberben betáraztam hozzá a cérnákat. Vannak benne csodaszép élénk színek is, de persze egyik sem a ruhájában. Azért csak lenyomtam ezt az uncsi galambszürkét és árnyalatait, ez is bekerült a nem szeretem színek mellé, ahol már ott leledzik az ecrü és a barna.
Örömmel jelenthetem, hogy ez a néni is vastagon van szórva gyönggyel. Szóval szép lesz és jó munkás;)
Remélem két hét múlva mutathatom majd teljesen készen, most úgy érzem, hogy elég jól haladtam eddig vele.

Lányok! A beszkennelt mintán a gyöngyöknél a nagy zöld kerettel jelölt gyöngyök két különböző kóddal futnak, más a ruhán és más a hajában. Majd írom, hogy melyik is, de most nincs előttem a minta. Valamint megnézem majd a szemét is, mert ha jól látom, csukott szemet mintáztam neki anno... Bocsi a hibákért, még szerencse, hogy úttörőként elsőként fedezhetem fel őket.

4 megjegyzés:

Judit írta...

jol haladsz. kedvet kaptam, h elkezdjem :)

Dóra írta...

Hajrá! Hajrá! Nekem az volt a tervem, hogy Marika születése előtt befejezem a néniket, de ehhez kevés az időm, illetve munkásak a nénik:-DD

Judit írta...

meg azert sokan vannak. en nem sietek ;) :) van idom boven + gyongyoket es kreiniket kell meg vennem, de jon a "hobby salon"-hat ha sikerul ott beszereznem oket ;) persze jo lenne oket mar egyben latni :) megyek is megkeresni a kovetkezo noci mintajat. :)

Anita írta...

Dóra, most már biztos, hogy gond lesz a gyöngyökkel... :(
A hétvégén meghímeztem a kereteket és gondoltam, belekezdek a Queen of Peace-be és akkor ránéztem a gyöngyökre, mert zavaros volt a dolog. A hajában a 13089-es treasure van 4 db, ez jól is van a mintán, de a nyakában és a ruháján lévő treasure gyöngyök nagyon megkeveredtek. A ruha ujján lévő az a 13061-es, ami helyett te 13018-ast vittél fel, ami nincs is a mintán, a nyakában pedig nálad a 13061-es van a 13099-es helyett, ami viszont a te bevitteden nem szerepel. Ezzel az lesz az alapvető gond, hogy valószínűleg nem lesz annyi 13099-es gyöngy, amennyi kellene, mert az Enchanted Mermaid-hez is kell két db ebből a 13099-esből.
Nem tudom, a többiek hogy vannak vele, de nekem tuti kevés lesz, az 5 helyett lesz 4... ami még rosszabb, nem lehet kapni már. Szóval valamit trükközni kell, ha ezeket szeretnénk rátenni.

Bocsánat, hogy ilyen hosszú voltam csak gondoltam leírom, ha már kibogarásztam.