2010. február 18., csütörtök

Queen of Peace / Dóra (2)

Kész vagyok a DMC részével, nameg azt a minimális Kreiniket is beleöltögettem. Most jönnének a gyöngyök, de tapasztalnom kellett, hogy túl nagy a hasam, a régi technikával nem tudom gyöngyözni. Még ha lesz időm, akkor kipróbálom úgy, hogy a keret egy része a hasamon, a másik fele az asztal szélén. Így szabad lenne mindkét kezem, hogy a láthatatlan cérnát használhassam.

Akármennyit meresztettem a szemem, egyszerűen nem tudtam sem az eredeti íven, sem a képen rájönni, hogy milyen színű a néni szeme. Olyan, mintha csukva lenne. Én végül öntörvényűleg választottam egy barnát, mert az tetszett és kész:-DD Kicsit hiányzik a szemöldöke is, de ennek a néninek ilyen sincs...

4 megjegyzés:

Mariasun írta...

Que Sal tan original.
Me ha gustado mucho.
saludos

H. Mária írta...

Akkor nincs más hátra, szemöldök nélküli lesz. :) Ez nem baj, mert sokan direkt kihuzigálják a szemöldöküket. Mi értelme van neki??? A Balázs fiam óvónénijének sincsen szemöldöke, helyette egy vastag szemkihúzó ceruzával van rajzolva egy elég furcsa szemöldöknek nevezett vonal. :))))) Tavaly, mikor megláttam nem olvastam ki semmit a szemeiből, mert csak a szemöldökét tudtam nézni. :))Tehát jó ez így is. És valóban jó!Mi az a láthatatlan cérna? Én is varrtam már ilyet csupa gyöngyökből, de nem láthatatlan cérnával.

H. Mária írta...

Olvasok és olvasok, de csak a 4. bejegyzés után tudatosult bennem, hogy ti csapatban készítitek ezeket a hölgyeket?

Dóra írta...

Szia Mária!

Tök véletlenül néztem csak be ma. Neki szeretnék hamarosan állni a következő nénimnek, oldalt néztem meg a listát. Akkor láttam, hogy az utolsó bejegyzésnél van három megjegyzés:-DDD
Hét igen, elvileg ez egy SAL, de ha jól látom az utóbbi egy évben csak hárman készítettünk el pár nénit a kilenc tervezettből. Nekem pl. most jön majd az ötödik, a Queen of Peacet meg majd később gyöngyözöm csak, mert nem tudnám mellé meghímezni a másik királynőt.

A szemöldök témán jót nevettem:-DD Én fogat nézek általában;)

Láthatatlan cérna olyan, mint a damil, csak sokkal-sokkal vékonyabb.