2008. november 5., szerda

Csomagunk

Sajnos semmi jó hír egyenlőre. Csak azt akartam írni, hogy Ritával azt beszéltem, hogy mivel mi magánszemélyek vagyunk, és a posta végzi nekünk a vámdolgokat, ezért legalább 1 hónapot várna az érkezéssel. Megpróbálok azért addig valami infot mégis szerezni, legalább azt lenne jó tudnunk, hogy idehaza van-e már a csomag.
Szóval ugye a várható beérkezése a csomagnak 27-e volt, úgyhogy erre kellene még egy hónapot rászámolnunk... Hát ez van lányok, kellett nekünk egy ládányi cuccot rendelni :-DDDD

5 megjegyzés:

Hencsi - bneheni írta...

Fogjam viccesre a dolgot? Így legalább nem tudtok annyira haladni, és behozhatlak benneteket :):):):)

Dora írta...

Helyes helyes, bár én is rendesen le vagyok maradva, mivel még el sem kezdtem :-DDD

Ankaaa írta...

Nekem mindegy mikor jön, csak ideérjen!

Timici írta...

húh hát ez nem jó hír:( főleg hogy közeleg a karácsony, remélem nem fognak belőle semmit meglovasítani:S
Az a fura, hogyha nincs semmi száma a csomagnak, akkor viszont ő honnan tudja, hogy elment Amerikából? ő hol és mi alapján nézett ennek utána? csak mert a barátnőm szerint a neten is utána tudnánk nézni, hogy hol tart a csomag ha megvan a száma, akkor legalább kiderülne, hogy egyáltalán az országban van-e már vagy sem.
Drukkolok magunknak nagyon, közben meg nem vagyok nyugodt egy picit sem sajnos.:(

Dóra írta...

Én is úgy vagyok, hogy csak jönne már meg végre a csomag, de tudok még várni. Nekem nem volt semmi karácsonyi rendelésem, sajnálom Timici, hogy neked ilyen gondod adódott.