2008. október 17., péntek

Hírek a csomagunkról:(

Lányok!

Mivel Mariannak nincs még netje, így nem nagyon tud bejegyzést hagyni a blogon. Szóval közös megegyezéssel megírom ide, hogy sajnos a csomagunkról még mindig semmi hír. Az tuti, hogy elindult amerikából, de lassan több, mint 5 hete. Máskor ilyenkor már meg szokott érkezni. Mariann férje levélben próbálja szóra bírni az 123Stitch-es csajszit. Eddig semmi.

Az sem kizárt, hogy a vámon akadt el a csomagunk, hisz elég nagy összegben, kb. 1000 dollár értékben rendeltünk együtt. Ha erről van szó, akkor a vámktsg 28%-os lesz, ami sajnos nem kis összeg. Most mindössze ennyi, ha megtudok valamit, akkor írom ide.

Mindenkinek további jó öltögetést!

Dóra

3 megjegyzés:

Carol Anna írta...

Ha megvámolják akkor azzal úgysem tudunk mit tenni, majd szétdobjuk a vámot! :-) Csak már lenni itt! ;-)

Heni írta...

Ja-ja, egyet értek. A lényeg, hogy legyen meg, ha kell, fizetünk, ezt vállaltuk, amikor rendeltünk. Én már nagyon várom, hogy a kezembe fogjam a sok csillogósat :):)

Dóra írta...

Hát igen, én is úgy vagyok vele, hogy bárcsak már lenne itt. Én erről a vámdologról nem is tudtam. Mindig úgy gondoltam, hogy komolyabb összegeknél téma csak.