2008. október 22., szerda

Hírek a csomagunkról (3)

Kérlek, hogy ha ezt a bejegyzést olvassátok, akkor hagyjatok commentet is, hogy továbbítnai tudjam Mariannak a véleményeket.

Naszóval. A csomagunknak nincs semmilyen száma, vagy jelzése, ami alapján nyomon lehetne követni, hogy hol is tart. Ezt ma sikerült az 123Stitch-es csajból kiszedni. Hatalmas a cucc, nem is csomagban, hanem valami ládában küldték. Viszont ha két héten belül nem érkezik meg, akkor a pénzt visszautalják Mariannék számlájára és tárgytalannak tekintik a rendelést.

Kérdés: Megrendeljük újra azonnal? Várjunk vele egy kicsit? Véleményeket és szavazatokat várok, hogy hogyan tovább, ki hogy is szeretné.

Köszi!
Dóra

11 megjegyzés:

CathlenKata írta...

Szerény véleményem szerint várjunk 2 hetet és ha nem jön a csomag vissza a pénzt .
Utána lehet esetleg újra rendelni annak aki aki szeretné, de nem egyben hanem több kicsiben , igy elkerülhető a vámolás .
Plusz nagyobb a sansz h nem tünik el ....

De erről beszéltem Mariannal is , és ő ebben egyetértett velem .

Ankaaa írta...

A két hetet mindenképpen ki kell várnunk, mert egy esetleges újra rendelésnél megint leveszik a pénzt a számláról.
Lehet, nagyon szőke kérdés, de, ha újra kell esetleg rendelni, akkor nem lehet úgy, hogy már eleve mindenkinek címre küldjék, csak a pénzt vonnák ugyanarról a számláról?
Így több kis csomag jönne, megkerülve a vámot. Lehet, így meg a postaköltség lenne sok?
Esetleg nagyobb rendelésnél adnak valami kedvezményt?
Nagyon megnehezítené Dóra munkáját?
Bocsi, ha butaságot kérdeztem, még sosem rendeltem kintről :-)

Heni írta...

Én is arra szavazok, hogy 2 hetet még várjunk, aztán újra rendeljünk. Én lehet, hogy nagyon naív vagyok, de a mai napig nem aggódom, nincs rossz érzésem ezzel kapcsolatban, sztem meglesz az a csomag. Az pedig végképp megnyugtató, hogy ha nem kapjuk meg, vissza utalják a pénzünket, mert azért hallottunk már ennél rosszabbat is sajnos. Szóval no para, várjunk még, azt javaslom :):):)

ui: ha meg mégsem jönne meg, és újra kellene rendelni, még jól is járnék, mert akkor meg tudnám rendelni azt a fránya egy darab millhillt, ami hiányzik az Amethyst-emhez, mert úgy tűnik, magyarban nem lehet kapni sajnos :(:(

Kriszti írta...

Úgy látom végszóra befutottam én is. :)
Csatlakozom a többiek véleményéhez, hogy várjuk meg a két hetet. Ha mégsem jönne meg addig a csomag, akkor egyeztessünk, hogy mi legyen, újra rendeljük egyben, vagy több kisebb tételre szedjük a rendelést.

Névtelen írta...

Én is két hét kivárására szavazok. Bízom benne, hogy azért késlekedik csak, mert hajózik (és remélem nem süllyed el). :)

Carol Anna írta...

Várjuk meg a két hetet, ha nem érkezne meg, akkor ugye visszajön a pénzünk és szerintem kisebb csomagokban (mindenki magának, vagy két ember fogjon össze) rendeljük meg újra, így elkerüljük a vámot és talán hamarabb is ideérne.

Dora írta...

Sziasztok,

azt mindenképpen én is úgy gondoltam, hogy várjunk még a csomaggal, egyáltalán nem biztos, hogy nincs meg!!! Sőt! A Postakicserélő központ azt mondta, hogy 6 héten belül nem is szokott a vámra sem beérkezni, ha csomagként van feladva. Ez meg még 27-én lesz csak 6 hét eltelve. Úgyhogy szerintem várhatunk még nyugodtan. Eddig nekem egy csomagom sem veszett el, mindegyik drága volt, és még megvámolni sem vámolták meg sose. Jó tudom, ez most duplaolyandrága mint a korábbi csomagjaim, de azok is meghaladták szerintem a vámköteles kategóriát.
Én inkább arra lettem volna kiváncsi, hogy ha a nő már vissza akarja utalni a pénzt akkor mit tegyek. Mondjam, hogy jó, ami ha mégis kéne a cucc, akkor nem olyan jó szerintem.Már csak azért is csajok, mert baromi rossz a forint jelen pillanatban.
Daraboltatni talán lehetned, több cimre küldetni, és ugyanarról a számláról vonatni sem gond szerintem. Csak annyi, hogy a postaköltség 17 dollár, szóval ha külön szedetjük, akkor fejenként, vagy 2 fejenként ezen kell osztozni. Mindjárt nézek dollár árfolyamot, szerintem mostmár tuti 200 fölött van. Vagyis a 17 dollár majdnem 4ezer forint.

Dora írta...

217 a dollár.
A 17 dollár postaköltség az 3700 ft.
A csomagunk 1000 dollár volt, fizettünk érte 175ezer forintot. Most ez 217ezerbe kerülne, ha újra kérnénk... mármint úgy hogy visszautalnak, és megint más rendelést adunk le. Szerintem flexibilis lenne a csaj, ha szétvenném darabokra, de akkor is még a sok dobozolás árát le kéne vonnia a számlánkról igy is úgyis.
Na mentem, ennyi voltam.
Az előző bejegyzésem is halál zavaros... nézzétek el, keveset aludtam éjszaka.

Heni írta...

Én értem Dóri, akkor viszont nem biztos, hogy vissza kellene utaltatni, ha tényleg rugalmas a nő. Inkább újra kellene kérni a rendelést, és mondjuk csak 2 felé szétszedni a csomagokat, nem? Azt kellene tudni, hogy mennyi az a súly, ami miatt már csomagnak számít, és nem levélnek, mert ha kétfelé van szedve, és azt a súlyt nem haladja meg, akkor minden rendben, nem? De remélem, hogy ez az okoskodás a részemről tök felesleges, mert nemsokára itthon simogathatom anélkül is a csillogósaimat :):):)

Timici írta...

sziasztok:o)
szerintem is várjuk és ha lehetne akkor inkább rendeljük újra, mert ha visszakérjük a pénzt nagyon rosszul járunk. Én tök az elején elutaltam a pénzt Dórinak, aztán mire végül elment a rendelés annyit romlott a forint, hogy buktam 2ezret már eleve:( többet nem szeretnék, úgyhogy nagyon remélem hogy csak hajózik és ide fog érni, de azért nagyon izgulok.

Ankaaa írta...

Ezek szerint rossz ötlet volt részemről ez a csomag szétszedés. Nem szeretnék nagyon sokat bukni, így is haragban vagyunk a pénztárcámmal :-(
Már csak egy hetet kell várnunk, azt fél lábbal is kibírjuk, aztán okosabbak leszünk.
Az biztos, hogy a gyöngyökre szükségünk van már csak arra kellene megoldást találni hogyan tudjuk minél olcsóbban megúszni a mutatványt?