2009. március 2., hétfő

Garden Verses / Dóra (4)

Ma végre nappali fénynél kikontúrozhattam. Sajnos a rámát egyszer rajta felejtettem az anyagon, így a nénim ruháján alul pár x nagyon szét lett nyomva:( Remélem mosás és keményítés után majd rendeződnek. Néztem közelről az x-eket, asszem én 32-re nem tudok olyan szépen hímezni. Vannak elég slendrián x-eim. Mindegy, magamnak hímzem és nekem így is szép:-DD
Szerintem nem látszik, hogy a nyaka elcsúszott. Az egyik rózsa kicsit talán beleolvad a nyakába, de ennyi. Legközelebb nem leszek lusta kibontani a hibás részt;)

5 megjegyzés:

Ankaaa írta...

Szép lett!

Delfike írta...

Gyönyörű és nem látszik hol a csúszás! :)

Carol Anna írta...

Szerintem is nagyon gyönyörű lett!

Dóra írta...

Köszi lányok! Már várom a következőt, az már gyöngyös lesz!!!

Heni írta...

Csodálatos!!

Mi Krisztivel még egyezkedünk, hogy mikor is kezdjük a másodikat, mert szeretnénk egyszerre lemaradva lenni :D:D:D:D Na jó, egyszerre szeretnénk hímezni, csak éppen még gyűjtjük az energiát mindketten :D:D:D:D